aldrigmer.blogg.se

2013-04-02
20:41:36

2,5 timmar träning!

Nu har jag invigt mina nya lättviktsjoggingskor :) De var så sjukt sköna att springa mina intervaller i... Min fötter har aldrig kännts så lätta ;) Men det satt långt inne det här passet... I två och en halv timme så har jag kämpat på. Och då var jag tyvärr tvungen att ta bort cirka 45 minuter av passet för att mina knän inte pallade med... Min tränare är verkligen galen. Så himla tungt var det. Frivändningar och bänkpress med belsastning upp till 80% av vad jag max orkar lyfta... Det är tungt! Men jag försökte ignorera att kroppen sa att den inte orkade och bara körde på en då. Under intervallerna så var det bara vilja som fick mig att orka springa den sista... drygt 900 kcal brände det här passet bort så det är ju kanon verkligen.

 

Tyvärr så har det inte gått riktigt lika bra med maten idag tyvärr... Idag är första gången som jag har hamnat över mina 2400kcal som mitt dagsintag ska ligga på för att jag ska nå mitt första mål på -5 kg till 6/5. Idag slutade jag på ca 2600kcal...Jag underskattade hur många kcal det var i korvstroganofen som jag hittade i frysen som jag hade lagat innan jag började på en ny kula...Men så jag har ju egentligen inte hamnat plus med tanke på hur mycket jag tränade MEN jag försöker att låta bli att äta upp de kalorierna som jag förbränner... DÅ går det ju bättre att gå ner i vikt när det jag tränar bort kan gå direkt in på fettdepåerna. 

 

Men jag är ändå mycket nöjd med min dag ändå. I still stand strong against the sugar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: