aldrigmer.blogg.se

2013-04-02
12:33:23

Känns som måndag...
... Men det är tisdag och det betyder ju att man får en extra ledig dag den här veckan och det blir en kort arbetsvecka :) Väldigt skönt tycker jag :) Jag har precis insett att min träningsplan för den här veckan kommer spricka... Jag hade tänkt träna imorgon men jag måste åka till Ikea efter jobbet, så jag får helt enkelt ta det passet idag. Jag får inte börja bojkotta redan... och om jag inte följer min tränares program så kommer varken viktminskningen eller tävlingssäsongen gå speciellt bra... Jag har precis återupptagit kulstötning igen så nu ligger vi i hårdträning inför tävlingssäsongen...
 
Men veckan ska nog gå bra den också, det tror jag. Jag måste bara se till att lägga lite tid på att plugga på högskoleprovet också... Jag ska ju skriva det på lördag...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: