aldrigmer.blogg.se

2013-04-01
16:51:33

JAA!!
Det gick ju bättre än jag hade vågat tro. När vågen hade blinkat klart så stod det minus 1,5kg på vågen. Det är en viktminskning på 1.4% SÅ himla skönt. Det känndes väldigt rättvist för jag har kämpat mot sockret den här veckan. Och jag har vunnit! Det är en bra start men jag har ju långt kvar. Men den här gången så ska det banne mig gå, Det måste!
 
Idag kan man inte säga att jag har varit lat idag direkt, det har dessvärre inte blivit någon träning. Men jag har hjälpt min pojkvän att flytta idag. Så det har burits kartonger och packats upp och möblerats och allt vad det har gjorts. Men det är väldigt fint här nu och jag tror att han kommer få det super här :)
 
Det blev dock lite thaimat idag, bättre än pizza men fortfarande inte det bästa man kan äta dirket. Men dagar som idag är det fortfarande ok, så länge det inte blir en vana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: