aldrigmer.blogg.se

2013-03-31
21:32:12

Påskmiddagen avklarad
Då har vi precis ättit middag hos min underbara pojkvän med hans familj. Det tre rätters och ostbricka. Men Jag hoppade självklart efterrätten. Men det gjorde mig faktiskt inget... jag har kommit över sötsuget ganska så bra nu. Det tog bara fyra dagar eller nåt.
 
Vi åt i alla fall en god biffstek med ugnsstek potatis och lite grönsaker. Innan hade vi haft en liten förrätt bestående av sill. Sen blev det ostbricka med fyra goda hårdostar. Efter det togs chokladtårtan fram och även idag så skulle det trugas och tjatas om jag skulle ha efterrätt. Det är lite jobbigt faktiskt men det är en smäll som jag kanske får ta. Jag VILL ju verkligen lyckas den här gången. Jag har liksom inget alternativ. Då får man ta en period då man avstår efterrätt och andra sötsaker. Men det är ju inte för alltid. I framtiden så kommer jag förhoppningsvis kunna njuta av godis och efterrätter som alla andra. Men jag är inte där riktgt än.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: