aldrigmer.blogg.se

2013-04-04
12:33:42

Ikea

Igår så sket dig sig ordentligt med maten. Tyvärr, jag var på Ikea hela kvällen... Jag kom dit vid halv sju och sen åkte vid där i från 23:00!! Tyvärr så hade jag inte hunnit äta innan vi åkte dit så jag var tvungen att äta i bistron där du kan välja på korv eller pizzaslice... Det är ju inte optimalt så jag slutade på ett överskott på kanske 200 kcal vilket får ses som ok. Jag stod emot att köpa glass eller kanelbulle, även när blodsockret dippade ordentligt och jag var trött och nästan lite grinig.

 

Men idag så tar vi nya tag och jobbar på. Allt med kosten känns ändå förvånansvärt bra. Jag tänker på vad och hur jag äter och försöker att mäta väldigt mycket så att jag får en så rättvis bild som möjligt. Jag förstör bara för mig själv om jag "fuskar" i loggboken... Jag tycker ändå att det känns bra med kosten och det går lättare än jag hade förväntat mig att börja om igen. Det är nog för att jag har läkardomen hängande över mig...

 

Ikväll så är det hårdträning igen som gäller. Det är lite medecinboll och lite allmän styrka och sen så är det avslutande intervalllöpning av den värsta sorten. 6x 200m på cirka 80% av maxfart med 3 min vila imellan... Det är med andra ord springa tills du spyr för att du inte har något kvar i kroppen lopp... HUR F*N ska jag orka det i kväll efter bara 5 timmars sömn i natt?? Det får gå som det går helt enkelt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: